Re: keys for Microsoft, win 7, win 8 in our website:http://www.mskeyoffer.spam/

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 16 Mar 2013 18:41:55 +0100

Uzytkownik "m4rkiz" <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisal w wiadomosci
> Design by Microsoft :D

Podpierdolony raczej od M$... :)

> strona bez danych kontaktowych, chinski spamer, nie ma sie co zastanawiac,
> trzeba
> kupowac poki cieple!

A to nie wiesz, ze cieple pieczywo szkodzi? (ja tam jem, nie przejmuje sie,
jeszcze zyje) :)
A potem i tak pewnie zakalec, bo kase wyslesz, a dostaniesz to, co sie do
okretu przylepia i wola "plyniemy", albo "kup pan cegle", etc.

> a tak btw, na ebayu jest od groma tanich kluczy oem do windowsow
> sprzedawanych
> przez niemcow, od kiedy im tam orzekli ze eula zabraniajaca odsprzedazy
> jest
> w tym punkcie sprzeczna z niemieckim prawem

Na Jebaju przynajmniej jest jakas kontrola, a jak sie przez PayPal zaplaci,
to kase podobno oddaja...?
Ja bym spamerów do obozu pracy w ich krajach... ewelntualnie w przyplywie
litosci poprzestal na konfiskacie sprzetu i zakazie posiadania lacza na xx
lat, jak z prawkiem za kielicha.

--
Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.