Re: Pojedyncze migające białe piksele na pulpicie Windows XP

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Fri, 15 Mar 2013 15:35:50 +0100

W dniu 2013-03-15 15:21, Sławek Maculewicz pisze:

> I po przysłonięciu tego fragmentu pulpitu oknem programu już nie migają?
> A po odsłonięciu znowu są?

Dokładnie tak. Co więcej - wypatrzyłem też takie same czarne kropki.
Co jeszcze więcej - jedno z okien, którym przysłaniałem przed chwilą
pulpit - też ma takie migające kropki na obrazku i te punkty przesuwają
się razem z tym oknem.

Wygląda to jak jakieś algorytmy wygładzające obrazek, które może mają
jakieś błędy zaokrągleń.

Albo cholera wie, co. Trudno mi sobie wyobrazić taki błąd pamięci, który
wędruje razem z obrazkiem.

--
MN