Re: W7 - wsadzenie czegokolwiek do USB powoduje zawieszenie

Autor: Piotrek <lesiu34_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 22:30:31 +0100

Dnia Thu, 14 Mar 2013 19:58:32 +0100, animka napisał(a):

> Ty zaśmiecasz bo w swoim komputerze nie potrafisz problemu naprawić.

Bo własnie po to jest grupa dyskusyjna. A ja nie widziałem jeszcze żebyś
swoimi "poradami" komukolwiek pomogła. Ograniczają się one do: "może włącz
coś", albo jak ludzie pytają co kupić: "ja sobie kupiłam" itd. ZERO
jakiejkolwiek merytorycznej zawartości - co widać zresztą po twojej
odpowiedzi gdzie brak jest jakiejkolwiek logiki. Grasowałaś przez lata na
grupie windowsxp, jesteś na pl.comp.pecet i tutaj. Wszędzie z ciebie
polewają, bo jak przychodzi co do czego to jedynie mięsem rzucać potrafisz,
ale treści brak jakichkolwiek. Więc też ci dam poradę: włącz coś. Najlepiej
taki duży przycisk na obudowie i go przytrzymaj. Więcej już nic nie będę
pisał ani odpowiadał na twoje bzdurne posty bo mi po prostu szkoda czasu. A
zanim komukolwiek coś napiszesz to sobie kilka razy zadaj pytanie czy twoja
odpowiedź ma jakąkolwiek wartość dla czytającego bo jak nie to po prostu
marnujesz sobie i ludziom cenny czas.