Re: jak usun±æ katalog w Windows 7

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 16:26:47 +0100

W dniu 2013-03-11 14:02, Anerys pisze:

> U¿ytkownik "hisjusz" <hisjusz_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Je¶li ten problem nie zniknie, to znaczy, ¿e w strukturze systemu plików
> jest zapewne jaki¶ babol i system poprostu zapiera siê na twardo, aby tego,
> co uszkodzone, nie uszkodziæ jeszcze bardziej. CHKDSK /f powinien rozwi±zaæ
> problem. Licz siê z tym, ze felerny katalog mo¿e znikn±æ po tym, ale
> powinien daæ siê odzyskaæ programem Get Data Back, lub analogicznym, raz mi
> tak wsi±k³y pewne multimedia...
I to jest dobra odpowied¼. Napisa³, ¿e Linux sobie te¿ nie poradzi³. W
przypadku LiveCD z linuxem, olewane s± uprawnienia, chodzi o czyste
montowanie systemu plików NTFS, no chyba, ze w robi³ to w trybie read only.
Z drugiej strony mam np. andLinux'a (takie co¶ co pozwala odpalaæ
oprogramowanie linux'a bezpo¶rednio na pulpicie Windows'a), to czego do dzi¶
nie przeskoczy³em konsola andLinux'a bez problemu usuwa³a i usuwa.

PS.
Dla ciekawskich podam dok³adn± lokalizacjê w Windows, której nie umiem
usun±æ inaczej, jest to powtarzalne - ka¿da instalacja. Zapewne wszyscy
(flash) to maj±. Nie jest to zwi±zane z b³êdami w strukturze.

--
Artur
0 weeks 1 day 1 hour 26 minutes 59 seconds and 995 milliseconds.