jak usunąć katalog w Windows 7

Autor: hisjusz <hisjusz_at_wp.pl>
Data: Sun, 10 Mar 2013 19:12:16 +0100

Mam uprawnienia administratora. Próbuje usunąć katalog
c:\Users\ABC\AppData\Local\Temp\ i pojawia mi się napis że nie posiadam
uprawnień. Klikam właściwości katalogu/zabezpieczenia/administrator i
edytuj nie mogę nic zmienić! Nie mogę usunąć użytkownika "Wszyscy".
Uruchamiałem Linux Live i pod nim tez nie mogę usunąć tego katalogu,
piszę że polecenie nieobsługiwane. Jak chce dodać do uprawnień
Administratora to pokazuje mi się odmowa dostępu. Co robić?