Re: Lekka przeglÄ…darka dla komputera z Windows XP

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 10 Mar 2013 14:15:59 +0100

W dniu 2013-03-06 00:00, Krystek pisze:

> Dzięki. Przetestuję przy okazji.

Przetestowałem tego Pale Moona i wrażenia są jak najbardziej pozytywne
(całe szczęście). Przeglądarka działa ciut wolniej od QupZilli (ciut,
ale da się zauważyć, że jest wolniejsza), ale zdecydowanie szybciej od
stacjonarnego Firefoksa (nie-portable) oraz szybciej od wynalazków typu
Firefox portable od PortableApps.

Co ciekawe po instalacji dodatku AdBlock pod Pale Moonem nie trzeba było
restartować przeglądarki. Dodatek zaczął działać od razu.

Polecam i QupZillę i Pale Moona (jeśli brakuje komuś odchudzonego do
granic możliwości Firefoksa). Mam zamiar jeszcze poużywać tych dwóch
przeglądarek na netbooku z procesorem Intel Atom z 2GB RAM. Liczę, że w
porównaniu do dotychczasowych przeglądarek, używanych przeze mnie do tej
pory, działanie sytemu trochę przyspieszy.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/