Re: 7 czy 8

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Sat, 09 Mar 2013 20:05:39 +0100

W dniu 2013-03-09 19:53, marfi pisze:
> IMO jest to pierwszy system z MS, który jest szybszy niż poprzednik.

Też mam taki dylemat.
Na pierwszy rzut oka jest szybko bo działa "przyśpieszanie uruchomienia"
taka minihibernacja.
Aleeee....
Jak tą opcję wyłączyłem bo na kompie mam inne systemy i boję się o dane
na innych partycjach to już szału nie ma
Obecnie na zmianę odpalam "dziewicze" w7 i W8 i stopniowo dodaję kolejne
oprogramowanie.
Początkowy zachwyt nad nowym systemem gdzieś się zapodział :-(