Re: 7 czy 8

Autor: <marfi>
Data: Sat, 09 Mar 2013 16:34:01 +0100

W dniu 2013-03-09 15:59, Mr. Misio pisze:

> Znaczy nie dziala, czy dziala tak se? :) Bo jeszcze byl swego czasu
> Virtual PC od MS, ale z maszyn wirtualnych to pobawilem sie i odpadl.
> Dla moich potrzeb o dziwo najlepiej sprawdza sie VirtualBox. WMware moim
> zdaniem mial "nadmiar" wszystkiego. Tzn. doceniam, ze jest vmware
> conwerter i cala masa roznorakiego softu. Ale z testowanych roznych
> wirtualnych linuksow i windowsow to VirtualBox mial najmniej problemow
> (odpalal np. Win8 na wirtualu duzo wczesniej niz VMware.

   Słabo działają virtualne XP a takich używałem pod Virtual Server -
doczytałem, że to cecha Hyper-V i dopiero nowsze systemy działają
poprawnie. Wolę jednak XP bo tanie,lekkie i łatwe w konserwacji.
   Ponadto po uruchomieniu Hyper-V procesor działa zawsze na pełnej mocy
oraz uniemożliwia używanie VMWare.

> sssssystemowej tej kaaafelkowej? :)

Tejże.

--