Re: [ot] ranking syst. operacyjnych

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed, 06 Mar 2013 12:18:33 +0100

> Dla LAN nie ma problemu, dla WLAN musi pasować do wzoru:
> X2-XX-XX-XX-XX-XX
> X6-XX-XX-XX-XX-XX
> XA-XX-XX-XX-XX-XX
> XE-XX-XX-XX-XX-XX
> bo muszą być ustawione bity mówiące, że adres jest zmieniony (administrowany
> lokalnie) i że jest unicastowy. Nie wiem czy to wymysł MS czy jakiś
> standard. Jest to słabo udokumentowane, a nie mam już dostępu do źródeł
> Windows. Pewnie trzeba by patchować jakiś sterownik albo napisać własny.

Szukałem tego kiedyś i to co opisałeś znalazłem. W przypadku Windows 7
pomaga instalacja (nie dla wszystkich typów kart się udaje) instalacja
sterowników od XP. Może ma to ograniczyć hakowanie :) WiFi.

> Mówienie o ingerencji w coś, co się samemu wytwarza, jest niespecjalnie
> sensowne :)
Faktycznie, źle się wyraziłem.

--
Artur
0 weeks 0 days 0 hours 7 minutes 47 seconds and 323 milliseconds.