Problem z dostępem do serwera przez zdalny pulpit

Autor: Marek <kosmos_at_berdzyczow.pl>
Data: Tue, 05 Mar 2013 23:24:36 +0100

Ucząc się WS2008 doprowadziłem do tego, że nie mogę już przez zdalny
pulpit uzyskać dostęp do serwera. Przy próbie włączenia na serwerze
zdalnego pulpitu dostaję zalecenie aby program ten dodać do zapory tego
systemu. Niestety nie znam nazwy tego programu odpowiedzialnego za
udostępnianie dostępu przez zdalny pulpit. Google nie daje jednoznacznej
mi odpowiedzi, dlatego proszÄ™ o pomoc.

--
Marek