Re: W8 - jak usunąć duplikat drukarki?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 04 Mar 2013 01:01:49 +0100

W dniu 2013-03-03 23:44, Jeffrey pisze:

> czym dłużej go używam tym bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że to
> będzie kolejna Vista

Mnie jedynie rozwalajÄ… kafelkowe aplikacje. To mega - mankament. W
środowisku PC nie do zastosowania. W dodatku np. IE10 ma okrojoną
funkcjonalność tak, że tylko obrazki można zobaczyć i nic więcej. Długo
by o tym pisać. Określiłem takie podejście w jakimś wątku jako
patologiczne, co oddaje moje nastawienie.

Jako system jest bardzo stabilny, aplikacje w nim żwawiej ładują się,
system wstaje błyskawicznie. Nowe menu start też jest dobrym pomysłem.
Przyspiesza otwarcie jednej z ulubionych aplikacji. To mnie przekonuje
do W8.

--
Pozdrawiam
Marek