Re: Lekka przeglÄ…darka dla komputera z Windows XP

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 03 Mar 2013 15:40:20 +0100

W dniu 2013-03-03 14:12, artiun pisze:

> Pobierz stÄ…d:
> http://www.qupzilla.com/download
> wersjÄ™ _Portable Edition_ to plik .zip, wypakuj i po sprawie.
>
> PortableApps - to w zasadzie podstawa zestawu aplikacji portable.

> W tym wypadku też poszukaj samego .zip.

Dzięki. ZIP ze strony Irona zadziałał. Ale niestey, jak w przypadku
Chrome przycina się i zamraża reakcje. Kiedy strona się renderuje jest
to samo. Blokuje mi przełączenie się między aplikacjami.
Przekonfigurowałem ją (about:blank zamiast ładowania domyślnej strony,
włączony AdBlock i wyłączone proponowanie tłumaczenia strony przez
Google Translate), ale i tak zamula system podczas działania.

QupZilla na razie rządzi. Szybka, błyskawiczna wręcz w uruchamianiu i
działaniu. Dodatkowo wbudowany AdBlock, czytnik RSS, menadżer ciasteczek
i Web Inspector. Czuję, że zostanie u mnie na dłużej. Warto wypróbować :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/