Re: RDP, dwie karty i Windows 7 Home Premium

Autor: Adams <none_at_none.pl>
Data: Sat, 2 Mar 2013 11:12:07 +0100

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_post.pl> napisał w wiadomości
Czesc ;-)

> Jak Home może być serwerem?

Dzieki za wszelką pomoc, pogrzebałem rowniez
w google.

Rozwiazanie przez MS jest jak dla mnie jest mocno naciągane
ale na te chwile wystarczajace.
W systemach serwerowych maja to znacznie lepiej rozwiazane.

Systemowy firewall, czyli zapora systemu Windows
zakladka zaawanasowane i trzeba odznaczyc interfejs
sieciowy dla ktorego nie maja byc stosowane wyjatki
ustawione w zaporze.

Chodzi o banalną sprawe, interfejs WAN ma sluzyc
tylko do przegladania internetu/odbierania pocztu i byl bezpieczny
na wszelkie proby skanowania portow przez ciekawskich.
Rzadko stosowane rozwiazanie.

pozdrawiam
Adams