zapasowy kontroler domeny - w win server 2000 "nielzia"??

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Thu, 28 Feb 2013 23:06:34 +0100

        Ave!

W jednej z sieci, którą staram się utrzymać przy działaniu przy
jednoczesnym koniecznym niestety zachowaniu pewnych archaicznych
systemów staram się zwirtualizować stare Windows Server 2000...
Skopiowanie obrazu dysku nic nie dało, więc teraz kombinuję z
postawieniem od nowa i przeniesieniem nań śmieci z oryginału... i też
jest wesoło. Spróbowałem zachować konfigurację kontrolera domeny na
oryginale i odtworzyć na wirtualnym - źle to zniósł (marudził o braku
jakichś plików i się resetował przed logowaniem). Potem chciałem
spróbować "elegancko" czyli utworzyć go jako zapasowy kontroler domeny i
potem go awansować na głównego - a on mi powiedział że "Windows 2000
Small Business Server" nie obsługuje takiej funkcji...

Serio? Windows Serwer 2000 w podstawowej wersji nie obsługuje zapasowego
kontrolera domeny? Ile było tych wersji i co one mogły? Jest gdzieś może
takie zestawienie w tabelce?