Re: [ot] Konto e-mail do automatycznego forwardowania na kilkadziesiat maili

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 27 Feb 2013 22:47:10 +0100

Użytkownik "GLaF" <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

> Czy nie ma problemów z kodowaniem polskich znaków? Czytałem, że googlowe
> bramki usenetowe psują kodowanie.

Dodają Quoted-Printable, czasem kaszanią kodowanie (po przemieleniu wychodzą
krzaki), jeśli niezdefiniowane u nadawcy, potrafią połamać linki (co nawet w
OE zostało poprawione). Zresztą, na łamliwość i krzakliwość cierpi też sporo
innych bramek. Z podobnego powodu używam nadal OE (jest odporniejszy na
błędy w definicji charsetu), a nie np., operowego M2, którego bym wolał, bo
np. umie QP prawidłowo cytować. Najlepiej Dialoga, ale ten z kolei mimo
umienia UUE/MIME/yEnc, ma potężnego babola w obsłudze załączników
wieloczęściowych, oraz małego w wyświetlaniu listy wiadomości.