Re: zwalniają windows- diagnostyka

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Wed, 27 Feb 2013 12:14:37 +0100

W dniu 27.02.2013 09:13, Tomek pisze:

> 0. Stan sprzętu - podstawy:zasilacz, RAM, HDD, temperatury.

I tak a'propos HDD to niestety nie zawsze SMART coś będzie zeznawał -
niedawno leczyłem takiego laptopa, który zaczął "bardzo wolno działać".

Niby wg SMART żadnych problemów nie ma, ale jak odpaliłem "długi test"
(lub też po prostu robiłem kopiowanie dysku do /dev/null) to w którymś
momencie zaczął się zachowywać jak ostro porysowana płytka - ciągłe
próby odczytu, często kończone niepowodzeniem,,,