zwalniają windows- diagnostyka

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Tue, 26 Feb 2013 04:45:30 -0800 (PST)

mam W7 z Intel Core 2 Duo z 2,13 GHz oraz 4 GB Ramu.
System ma ~ trzy miesiące + pousuwane wszystko co miało Vaio w tytule.
Tydzień temu CCleaner był w użyciu.

Czasami mam wrażenie że mi zwlania mimo że uzywam go jedynie o www i czytania pdf.
Wczoraj miałem włączony kilka zakładek w Interner Explorer, Windows Comander i kilka dużych PDFów powyżej 100 MB każdy + Norton antyvirus

W efekcie komp się zawiesił a po wciśnięciu Alt+CTRL+DEL W7 napisał że nie może włączyć managera zadań i żebym wyłączył Laptopa.

Co robić?

Ps.
Są jakieś programy na zasdzie komputera diagnozującego w samochodach?
Zebym wiedział co boli mój komputer.