Re: Poczta usługi Windows Live - drzewo katalogów (migracja z OE)

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sun, 24 Feb 2013 21:26:18 +0100

Albo nie umiem znaleźć w internecie bo zadaję złe pytania, albo...
1. brak ">" przy odpowiadaniu na grupach dyskusyjnych przez co jest
nieczytelnie
2. brak widoku drzewa, jest jeden wielki śmietnik w widoku grupy
3. wstaw podpis do odpowiedzi nie działa, trzeba ręcznie klikać
4. chcę więc wyciągnąć "wstaw podpis" na panel zamiast grzebać w
"Inne->podpis->podpis nr 1" i się nie da... dodaje tylko takie malutkie na
paseczku - no jeszcze ujdzie.
5. próbuję utworzyć w poczcie szybki podgląd + foldery (drzewko). Klikając
prawym mogę przemieszczać góra-dół pozycje, więc dałem foldery poczty na sam
dół a na górze "Szybki podgląd" oraz "Foldery przechowywania". Zamknięcie
programu lub przejście na grupy dyskusyjne powoduje wywalenie ustawień moich
i znowu poczty są na górze. To na chorobę ta opcja jak jej nie pamięta a ja
siedzę i marnuję czas na układanie

ale dziadostwo :(

Jest jakaś alternatywa co działa i zapewni komfort pracy i czytelność jak w
Outlook Express?

Pozdrawiam.

--
Irokez