Re: Ile kosztuje W8 Pro?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 24 Feb 2013 19:40:09 +0100

W dniu 2013-02-24 19:14, marfi pisze:

> Kupiłem, próbowałem korzystać - system faktycznie sprawia wrazenie
> szybkiego

Potwierdzam.

> ale gdy doszło od uruchomienia niezbędnych mi do zycia
> programów poległem na:
> 1. Poczta - nie rozumiem dlaczego to zepsuli, to jakieÅ› dziwaczne
> nieporozumienie (nie założyłem konta w Microsoft bo nie, wystarcza mi
> opłacone w onecie)

Inwigilacja... to również mi przeszkadza w nowym systemie. Zmuszanie do
zakładania konta w M$ aby mieć możliwość instalowania aktualizacji softu
jest dla mnie absurdem. Co do poczty, to jeszcze rozumiem gdyż M$ nie
jest niczym zobligowany aby gratis dostarczyć program pocztowy. Umowa
może być taka, że w zamian za darmowy soft będą Ci grzebać w kontaktach,
konfiguracji systemu, treści maili - możesz się z tym godzić lub nie.

Masz do dyspozycji Thunderbirda np. Korzystaj więc :)

--
Pozdrawiam
Marek