Poczta usługi Windows Live - drzewo katalogów (migracja z OE)

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sun, 24 Feb 2013 19:09:45 +0100

Witam

Pocztę zaimportuję, ponad setkę kontaktów jak widzę trzeba po jednej sztuce
bo WMail nie czyta .wab a OE nie eksportuje wszystkiego do .vcf tylko po
sztuce.
Konfiguracja kont też pozostaje do zrobienia z palca, bo plików .iaf nie
rozumie.

Ale mam pytanie o jedno:
jak zrobić, aby drzewo katalogów było jak w OE?
Mam 4 konta więc są 4 skrzynki odbiorcze, 4 kosze, 4 foldery robocze, 4
wiadomości-śmieci itp itd. Trzeba więc skakać po 4 folderach, opróżniać 4
kosze...
W OE miałem jeden folder, podfoldery sobie zrobiłem i reguły wiadomości
odpowiednio je porządkowały, kosz też prosto się opróżniało.

--
Irokez