Re: [ot] GMail Drive shell extension

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Mon, 18 Feb 2013 21:38:06 +0100

> rozumiem, ze po prostu nie da sie w gmailDrive zobaczyc juz istniejacych
> na koncie maili, by w ten wygodniejszy niz webowo sposob wykasowac z
> konta zbedne sprawy.Jasne. To wczesny dropbox.

Ja mam swoje konto gmail-owe podpięte w thunderbirdzie za pomocą
protokołu imap. Nie ma żadnych problemów z przeglądaniem, kasowaniem i
przenoszeniem maili pomiędzy folderami.
Jeśli więc twoim jedynym problemem jest wygodny dostęp do skrzynki to
protokół IMAP plus dobry program pocztowy będzie właściwym rozwiązaniem.
__
Robert