Re: Outlook Express do PST

Autor: Ireczek <irczysko_at_gmail.com>
Data: Mon, 18 Feb 2013 00:03:12 +0100

W dniu 2013-02-17 22:55, Grzegorz Niemirowski napisał(-a):

> Zawsze można próbować przenieść pliki DBX na
> komputer docelowy i tam importować, bez instalowania Outlooka na źródłowym.

No właśnie... intuicja podpowiada, że tak powinno być najprościej ale
kreator importu w outlook 2010 nie pozwala na takie rozwiÄ…zanie. Szuka
natomiast w systemie skonfigurowanego konta OE. Co na win 7 powieźć się
nie może.
Zakładając, że najczęściej przenosimy pocztę ze starego kompa na nowy
nie widzę sensu w instalowaniu na starym outlooka nawet jeżeli tylko "na
chwilÄ™".
Jeżeli mamy duże bazy z pocztą to taki pst'ek stworzony na starym kompie
(czy to z powodu systemu plików czy z powodu zwykle starszej wersji
outlooka), po przeniesieniu na nowy w krótkim czasie "rzuci się" o to,
że plik pst osiągnął swój maksymalny rozmiar i zaś trzeba importować z
nowego na nowszy :-)
Sam robiÄ™ to tak:
- kopiujÄ™ dbx'y na nowy komputer
- używając total commandera 32 bit z wtyczką dbx rozpakowuję toto do eml'i
- eml'om zamieniam rozszerzenie na msg
- po odpaleniu hamstera (lokalny serwer poczty i newsów) i skopiowaniu
plików msg do katalogu mail\user ściągam z niego pocztę do outlooka.

Może nie jest to najprostszy sposób ale szybszego nie znalazłem.

Przydatne linki:
http://ghisler.com/index.htm
http://ghisler.fileburst.com/plugins/dbxplug.zip
http://hamster.dnx.pl/download.htm