Re: Problem po instalacji usługi AD - ROZWIĄZANY

Autor: Marek <nibylandia_at_ksiezyc.pl>
Data: Sun, 17 Feb 2013 21:09:35 +0100

W dniu 2013-02-17 20:09, Piotr B. (pb2004) pisze:

> http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/windowsserver2008r2general/thread/afeac12b-c7d7-44e4-88cd-4e44dfa48f75/

Artykuł bardzo mi pomógł i pokrywa się z zaleceniami DooMinika, który
zalecił mi wcześniej wyłączenie buforowania zapisu dysku. Niestety nie
udało mi się tego zrobić. Kierując się podpowiedzią wskazaną przez
Ciebie podłączyłem drugi dysk z zamiarem wskazania go na miejsce
instalacji katalogów zakładanych przez dcpromo.exe. Odpaliłem kompa z
dwoma dyskami i mile zaskoczyło mnie, że zobaczyłem ctrl+alt.del. Po
odłączeniu dodanego dysku nadal jest OK. Podłączenie drugiego pomogło
bootującemu systemowi (po dcpromo) doprowadzić do wyłączenia buforowania
zapisu na dysku.

Dziękuję za pomoc, mam już bazę do dalszego uczenia :)

--
Marek