Uruchamianie systemu po eSATA

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Sat, 16 Feb 2013 12:14:55 +0100

Mam zamiar potestować W7 i W8 na zewnętrznym dysku podłączonym do
laptopa Dell Studio kablem eSATA. Wyjmować dysk z laptopa?
Cholera wie co W8 zrobi :-)
Może jestem za ostrożny ale czy są jakieś przeciwwskazania do używania
przemiennie dwóch systemów. Wiem że koniecznie trzeba systemy zamykać
(nie hibernować) podczas zmiany. Czy jest jeszcze coś o czym muszę
pamiętać? :-)
Jak zachowa się legalny W7HP od Dela jeśli będę miał go zainstalowanego
na dwóch dyskach w jednym kompie?