Re: Problem po instalacji usługi AD

Autor: Marek <nibylandia_at_ksiezyc.pl>
Data: Sat, 16 Feb 2013 10:08:44 +0100
Message-ID: <kfnip7$69t$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2013-02-16 00:22, PM pisze:
> A tryb awaryjny?
> Jeśli działa to zajrzyj do dzienników, może tam jest jakaś podpowiedź.

Po instalacji AD wymagany jest restart systemu i wówczas uruchomienie
systemu zatrzymuje się na czarnym ekranie z kursorem myszki który można
przemieszczać. W tej sytuacji po użyciu resetu (lub wyłącz.
kompa)startujący system wyświetla menu z opcją jego naprawy lub
ponownego "normalnego startu". Naprawa jest niemożliwa bo polega na
odbudowie z archiwum którego nie było szansy utworzyć. Z tego co wiem
tryb awaryjny będzie możliwy do uzyskania jeżeli system uruchomi mi się
poprawnie chociaż raz po instalacji AD.

-- 
Marek
Received on Sat 16 Feb 2013 - 10:10:01 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 16 Feb 2013 - 10:42:01 MET