Re: klient proxy

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri, 15 Feb 2013 10:49:19 +0100

GLaF in news:elfjaoqu5g3j$.10y0nscawqavb$.dlg_at_40tude.net
> Ale o co chodzi? Jestem bardzo pokojowo nastawionym człowiekiem :)

chodzi o to, ze gdy ktos zadaje proste pytanie, jasne - i takiej odpowiedzi
oczekuje, i poczyta ten watek, a zwlaszcza Twoj post, to jest zabity
skrotowym opisem slowami kluczowymi, ktorych sensu nie rozumie, bo niby
jak/skad ma miec wiedze o ich znaczeniu - nie rozumie Twego posta,czujesz
to? nie rozumie :) Nie ma sie co popisywac. Jak juz odpowiadac, to
"sciezkami dostepu",co/gdzie/w czym, zeby czlowiek nie musial zamieszkac nie
tylko na kobylastej www tora,ale jeszcze rozszyfrowywac "co autor chcial
powiedziec w swoim poscie".