Re: Skan do PDF

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri, 15 Feb 2013 07:00:21 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail mcszumi_at_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> A sprawdzałeś czy to działa? Program, który dostałem z J315W (v.
> 3.6.8.14)potrafi utworzyć dokument PDF, który zawiera nie więcej niż
> jedną stronę. (!)
> Może teraz już poprawili.

ja mam brothera i skanowanie do PDF jest rozwiazane chyba najlepiej jak by
mogło (bez porównania z poprzednim HP)

Klikam na drukarce drukuj do pliku i już - wszystko leci, potem można
oczywiście przestawiac strony, łączyć lub dzielić dokumenty itd.
Program nazywa się chyba paperport ale nie wiem czy on odpowiada za
skanowanie czy raczej do tego programu drukarka wrzuca już efekt pracy
sterowników.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")