Re: hibernacja żre prąd?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 00:07:51 +0100

Dnia Thu, 14 Feb 2013 23:00:49 +0100, PM napisał(a):

> Tego to nie wiem, ale ja i tak twierdzę że należy za wszelką cenę unikać
> konfliktów, szkoda nerwów bo i tak z góry wiadomo że to one mają lepsze
> argumenty ;)

1. Kobieta ma zawsze racjÄ™.
2. Jeżeli nie zgadzasz się z teorią, to patrz punkt pierwszy.

O to chodziło? Czy o inne, przynajmniej… khem… dwa argumenty? :D

[ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and    ]
[ suffe... ring.                                        (demotywatory.com) ]
P.S. Nawet SigChanger się do tematu włączył odpowiednio sygnaturkę losując.
;D