Re: hibernacja żre prąd?

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Thu, 14 Feb 2013 22:45:49 +0100

W dniu 2013-02-14 19:27, marfi pisze:
> Użytkownik "animka" <animka_at_tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Kupiłem upgrade do Prof, zainstalowałem wersję 64bit...
> Szybko stwierdziłem, ze bez klawiatury się tego nie da używać...
> Na dodatek moja klawiatura nie posiada magicznego przycisku "Win" do
> którego odnoszą się wszelkie opisy, mimo to po kilkudziesięciu minutach
> czułem się w miarę swobodnie :)

Moja klawiatura ma ten przydatny akurat w ósemce klawisz.
Zresztą w lewym rogu na dole jest przycisk Start i możesz myszą uruchomić.

> Uruchomienie poczty bez zakładania konta w MS (nie chcę zakładać bo nie)
> zajeło mi kilkadziesiąt minut (korzystając z konta gmail i pomocy sieci).

Ja uziemniłam konto w MS. Wystarczą mi te jakie mam. Szpiegów mi nie trzeba.

> Potem odkryłem inne ciekawostki i nie będę używał W8 z powodu:
> - nie działa wirtualizacja tzn. działa o ile wymienię dobry komputer na
> nowy (potrzebuję kilka maszyn działających aktualniie pod Virtual Serwer).

Mi działa, ale wyłaczyłam.

> - nie działa usypianie komputera - może zadziała o ile wymienię dobry
> komputer na nowy.

Nie mam nowego komputera i usypianie działa tak jak go sobie ustawię.
ZresztÄ… mam przycisk na klawiarurze.

Zablokowałam gdzieś opcję ekranu dotykowego ( nie chcę, żeby mi się
monitor przewrócił :D), ale chciałam wczoraj sobie przetestować i dotyk
nie działa (ale mnie z szukaniem tej opcji się nie spieszy).

> - nie działają niektóre programy - może zadziałają o ile kupię nowe
> wersje
>
> Pozostało Ctrl-Alt-Del-Amen.

Internet Explorer 10 jako rezerwowy by się przydał, ale skoro się
rozpanoszył, to paszła won z nim. Mam tylko Operkę, bo do wyboru jest
jeszcze tylko Chrome i jeszcze jakaÅ› nieodpowiadajÄ…ca mi przeglÄ…darka.
Nawet Firefoxa darmowego w sklepie Windows nie ma. No i to jest taka
paranoja Microsoftu.
Nie mogę zainstalować poprawki KB-Wybór Domyślnej Przeglądarki, ale jak
nie ma IE to Operę mam jako domyślną.

Tak w sumie jest dużo udogodnień, system szybszy. Ostrość i czcionka w
moim g*wnianym monitorze Philips jest teraz ostra i czarniutka, nawet
odświeżanie ma więcej niż 60 przy 1440:900 i to bardzo cieszy moje oczy.

--
animka