Re: Skan do PDF

Autor: JK <nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 14 Feb 2013 14:41:09 +0100

Użytkownik <radekp_at_konto.pl> napisał w wiadomości
Potrzebuję zeskanować dokumenty do PDF.

Znalazłem jakiś Free Scan to PDF. Wygląda OK, ale z 6 stron zrobił mi
280MB...
ustawień nie ma.
Następny WinScan to PDF -- ale skanuje pojedyczne strony.
Scan2PDF porażka całkowita :).

Możecie coś polecić do hurtowego skanu (drukarka ma podajnik)

--

Witaj.
Dla mnie najpraktyczniejszym narzędziem do zapisywania jako pdf jest
"Bullzip PDF Printer", działający w systemie jako wirtualna drukarka.
Skanujesz i drukujesz do pliku jako pdf właśnie.
Sprawdziłem: plik jpg o rozmiarze 356 KB zapisał jako pdf 325 KB.
Zapewne nie da się edytować (a może się mylę?), ale jako plik rozmiarowo dla
mnie jest do przyjęcia.
Pozdrawiam - JK