FDM - brak nazw plików

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu, 14 Feb 2013 02:34:41 +0100

Mam problem z Free Download Manager 3.9.2. build 1289. W FireFox'ie 18.0.2
jest zainstalowany dodatek FlashGot 1.5.4, który jako defaultowy downloader
ma ustawiony FDM. Jak widać wszystko jest aktualne.
Ze strony:
http://www.autoitscript.com/forum/topic/110379-autoitobject-udf/
chcę z niej pobrać plik AutoItObject 1.2.8.2.zip, w momencie kiedy klikam na
niego w oknie potwierdzenia FDM pojawia mi się nazwa pliku do ściągnięcia:
index.php.
Jeśli ściągnę plik pod taka nazwą, to ściągnie się on prawidłowo, ale
właśnie z taką nazwą (jeśli zmienię później nazwę i rozszerzenie to wszytko
jest ok).
Jeśli pominę ściąganie z pomocą FDM, i użyję wbudowanego downloader'a to
plik będzie ściągany pod prawidłową nazwą.

Dotyczy to linków, które nie mają bezpośrednio podanej nazwy, w tym przypadku:
http://www.autoitscript.com/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=38495
Jeśli link zawiera bezpośrednio nazwę pliku to wszystko jest OK, np.:
http://www.autoitscript.com/forum/costam/AutoItObject 1.2.8.2.zip
to FDM zachowa się prawidłowo.

Czy ktoś kto używał FDM potrafi napisać dlaczego FDM sobie z tym nie radzi?
Czy to jest jakiś znany problem? Czy można go jakoś obejść?

--
Artur
02:33