Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: Kamil <niedlaspamu_at_gmail.com>
Data: Tue, 12 Feb 2013 23:53:44 +0100

Użytkownik "rs" napisał:

> jak nie napisal? jakos z wyjatkiem jednego, wszyscy zrozumieli.
> przeczytaj moze jego post jeszcze raz, a jak nadal nie zrozumiesz, to
> spytaj o co mu dokladnie chodzi. czy tak nie powinno sie reagowac? nie
> kumasz - pytasz.

Nie napisał, a wszystkim się zdaje że zrozumieli. Bijecie pianę dyskutując o
wyższości Świąt Bożego narodzenia nad Wielkanocą. Co to znaczy "jakis portal
dla udostepnienia pliku"? Bo ja nie rozumiem. Upload na dowolny filehosting
bez np. hasła powoduje,że wszyscy będą mieli dostęp do takiego pliku. Może
chodzi o jakąś szczególną procedurę? Taką, aby dostęp mieli tylko określeni
w jakiś sposób ludzie. Autor wydziwia. 1 GB to dla niego "baardzo duży
plik". Śmiechu warte.

Pzdr