Re: hibernacja żre prąd?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Tue, 12 Feb 2013 08:51:59 +0100

W dniu 2013-02-11 22:03, Mr. Misio pisze:

> jeszcze go na tym nie zlapalem ;)

Żarty żartami. U mnie tak się działo.
Grzebałem ustawienia, poprawiałem te hibernacje i po aktualizacji
systemu znowu się przestawiało na domyślne: "hibernacje hybrydową" i
aktualizacje automatyczne o 3.00 :-)
Od pewnego czasu mam spokój bo nie aktualizuję systemu. Po aktualizacji
wywala mi Aero. Nie mam już siły. Próbowałem wszystkiego, wielokrotnie.
Czasem działa jeden sposób, czasem inny a ostatnio nic nie pomagało.
Nie lubię W7 :-)