Re: win7 nie mozna "odklonowac mac"

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 11 Feb 2013 23:05:57 +0100

Użytkownik K napisał:

> wez mnie nie oslabiaj bardziej niz windows ze swoimi ficzerami ;)

To jest pierwsza rzecz co robię, jak w sposob cywilizowany nie moge
sobie poradzic z problemem w mniej niz 15 minut :)

Dziala pol na pol. Wiec smialo moge powiedziec, ze w polowie przypadkow
oszczedzilo mi godzin szukania obejscia :D

W polowie nie pomoglo, czasem dodalo troche roboty.

Bilans wychdzi na zero, ale za to jaka roznorodnosc :D