Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 11 Feb 2013 19:16:32 +0100
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <51193596$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2013-02-11 19:04, 1634Racine pisze:
> artiun in news:51190115$0$1318$65785112_at_news.neostrada.pl
> [..................]
>> Po zatwierdzeniu taki folder zniknie z Twojego DropBox'a na dysku
>> lokalnym. Będzie on widoczny tylko na stronie www. Tam przenieś (np.
>> Drag & Drop) pliki.
Pisząc to miałem na myśli żebyś przeniósł plik, który masz u siebie
(lokalnie, nie ważne gdzie na dysku) metodą "Drag and Drop"/"Przenieś i
puść" bezpośrednio do okna przeglądarki z otwartym w niej folderem, w którym
ma się znaleźć. Bez podwójnej roboty (kombinacji). :)

>
> z grubsza rzecz biorac (i moze 'na okrąglo,ale działa):
> po synchronizacji i pojawieniu
> sie pliku na serwerze/www dropboxa tworze tam nowy katalog (katalog, ktorego
> nie mam u siebie w katal. Dropbox) i przenosze do niego
> plik do udostepnienia. Plik z niczym u mnie juz sie nie synchr. i nie znika.
> I jest ok.
> dzieki

-- 
Artur
19:11
"pl.comp.os.ms-windows.winnt"
Received on Mon 11 Feb 2013 - 19:20:03 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 11 Feb 2013 - 19:42:00 MET