Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 11 Feb 2013 13:44:12 +0100

Artur Frydel in news:1ibzv737do7lu$.dlg_at_bzyk.dyndns.org
> [...]
> ppm na ikonce Dropboxa, preferences>advanced>selective sync

troche nie rozumiemy sie... O potedze ppm to ja intuicyjnie wiem:)

Mnie chodzi teraz juz tylko o to, ¿e wysylam jakis plik od siebie z katalogu
Dropbox, potem ten plik wyrzucam. I co? I znika tez na serwerze dropbox.
Jak to obejsc? O to sie pytam.
np.
zakladam, ze sam Dropbox synchronizuje sie bezapelacyjnie, wiec tworze w
Dropbox podkatalog "Pliki",ZAznaczam go w selective sync, w nim umieszczam
plik, po chwili synchro i plik wysyla sie na serwer.
I teraz: gdy ODklikam dla podkatalogu Pliki koiecznosc synchro - podkatalog
Pliki nagle znika u mnie wraz z plikiem, a po chwili czystka na serwerze;
gdy za¶ tylko
usune sam podkatalog Pliki, albo tylko sam plik - to i tak plik znika z
serwera.

chce wyslac plik, potem link i juz nie bawic sie z plikiem u mnie, a nawet
go wyrzucic...Jakos nie udaje sie.