Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 9 Feb 2013 18:45:57 +0100

Dnia Fri, 08 Feb 2013 19:19:43 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Tyle tylko że postawienie prostego serwera FTP jest daleko prostsze i
> szybsze niż kombinowanie ze zdalnym magazynem plików.

O ile wątkotwórca ma adres IP z publicznego zakresu. Niemniej jednak
skłaniam się dalej do rozwiązania z podziałem pliku na mniejsze fragmenty i
wstawieniem ich na jednym z wielu serwisów hostujących pliki, takich jak
rapidshare, uploaded.to, hotfile.com i innych.

[ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak    ]
[ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...              ]
[                                                     (znalezione w necie) ]