Re: Brak ikon użytkowników do zalogowania się

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri, 8 Feb 2013 17:38:40 +0100

In news:5114fab6$0$1314$65785112_at_news.neostrada.pl,
*JU* <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl> typed:

> Dokładnie nie jestem pewien, ale gdy odznaczyłem (nie usunąłem ;) ) w
> tym programie (nie bezpośrednio w rejestrze) w zakładce "Winlogon"
> wszystkie opcje, system zadziałał jak powinien :)))
>
> Następnym razem będę pamiętał aby wyłączać ale nie usuwać,
> dopóki czegoś nie będę pewny ;)

A usun wpis w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\System
usun lub zmień wartość dword DontDisplayLastUserName = z 1 na 0

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]