Re: Brak ikon użytkowników do zalogowania się

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 08 Feb 2013 00:19:44 +0100

> Wistujący post:
> "W trybie awaryjnym oba przyciski są.".
> Można zatem domniemywać, iż można się zalogować, a co za tym idzie - zrobić
> stosowne zmiany w rejestrze.
>
> JoteR

Przepraszam, adwokat diabła?
Negujesz np. to co napisałem (cytat w całości):
"Jeśli tak jest (awaryjny działa, to albo wyciąłeś usługę odpowiedzialną za
system (Plug-play, RPC), albo masz babola"
Dla zabawy, wytnij usługę plug&play i spróbuj uruchomić system normalnie.
Potem spróbuj w awaryjnym.
Oczywiście wpis w rejestrze pomoże, ale nie ten/te, który podał PP.

--
Artur
00:15