Re: Brak ikon użytkowników do zalogowania się

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 7 Feb 2013 20:13:49 +0100

Użytkownik "JU" <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl> napisał w wiadomości
> Win7 64bit +wszystkie uaktualnienia
>
> Chyba coś narozrabiałem w programie "Autostart program viewer".
> Zamiast wyłączyć, wykasowałem jakąś opcję.
>
> Teraz w trybie normalnym Windows zatrzymuje się na ekranie powitalnym
> ale nie wyświetla przycisków (dwóch) do zalogowania się przez użytkownika.
> Nie ma żadnej opcji uruchomienia Windowsa w trybie normalnym,
> jest tylko mozliwość wyłączenia.
> W trybie awaryjnym oba przyciski są.
>
> Proszę o podpowiedź, jak to naprawić.

Miałem podobny przypadek z XP (nie swoim).
Dwukrotne naciśnięcie CTRL-ALT-DEL pchało sprawę dalej.
Przyczyną był rozjeżdżający się zegar w BIOSie (nie pamiętam już, czy w
przód, czy do tyłu), przez co Windows napotykał problem z datą i głupiał, po
prostu głupiał. Nowa bateria i korekta ustawień w zasadzie rozwiązały
problem.