Re: W XP, HDD klon i login

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed, 06 Feb 2013 15:42:42 -0500

On Wed, 6 Feb 2013 21:00:12 +0100, Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
wrote:

>[...]
>[...]
>
>Widzę, że nie podoba ci się, że ktoś poświęca swój prywatny czas,

rownie dobrze mogles dlubac w nosie. taki dla mnie z niego tutaj
pozytek.

>usiłując podzielić się swoją wiedzą.

wiedze trzeba miec na temat i zeby mozna ja bylo zastosowac, to trzeba
ja przedstawic w odpowiednim czasie. ani jednym ani drugim sie tu nie
wykazales. chyba pokazalem ci wystarczajaco dobitnie, ze nie dosc, ze
twoja wiedza nie byla na temat mojego problemu, to jeszcze dwa dni za
pozno.

>To i mnie się nie chce z tobą gadac

alez mnie sie chcialo po to zadalem ci te pytania. ale juz odechcialo,
bo z wyjatkiem OT rantu jaki splodziles, nie masz nic w temacie do
powiedzenia i wyglada na to, ze tylko chciales zaistniec w watku, co
ci bezsprzecznie udalo.

>Spadaj ty na drzewo i na drugi raz nie zawracaj ludziom gitary na
>grupie.
>EOD

bo co. bo masz zapedy do moderowania tej grupy? bo zabolalo, ze nie
potrafisz wykazac sie w temacie, ktory sam zaczales? (jak sprawdzilem
zgodnosc skonowanychpartycji)

zalozylem watek. zapytalem. dostalem natychmiast odpowiedz, ktora byla
rozwiazaniem problemu, ale tobie sie nie podobalo i pierwsze, co
zrobiles to ja skrytykowales i zaczales snuc jakies bezproduktywne
fantazje.

odpowiedzialem na wszystkie twoje pytania, ty w odpowiedzi na moje,
wolales podkulic ogon i nadasac sie jak urazona diva. nastepnym razem
zastanow sie dwa razy, zanim zaczniesz poprawiac ludzi. <rs>