Re: W XP, HDD klon i login

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed, 06 Feb 2013 12:14:43 -0500

On Wed, 6 Feb 2013 08:48:49 +0100, Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
wrote:

>Kolego rs, nie żyjemy w XX wieku... Twoje sprawdzenie funta kłaków nie
>było warte. Powód jest prosty: system Windows zapisuje sobie informacje
>o przyporządkowaniu literek do poszczególnych partycji w swoim
>rejestrze; innymi słowy, w każdym systemie ono może być inne i można je
>zobaczyć DOPIERO po uruchomieniu danego systemu. Albo, oczywiście,
>poprzez podgląd jego rejestru.

mowisz, ze za kazdym razem jak bede instalowal XP to powinienem z
niego wyciac console. no i coczywiscie consola XP podstepnie podmienia
te litery, po to zeby biedny uzytkownik mogl snuc teorie spiskowe. wez
ty daj spokoj. zadzialala pierwsza porada podana w tym watku. sprawa
jest zalatwiona, nie wiem o co tutaj walczysz.

>BTW zamiast zerowania sygnatury dysku można też po prostu przeedytować
>wpisy w gałęzi HKLM\System\MountedDevices w rejestrze i będzie to równie
>skuteczne.

tobie podanie tej informacji zajelo dwa dni. ja zalatwilem sprawe
kolejnym klonowaniem, w ciagu niecalej godziny. jak myslisz co sie
lepiej sprawdzilo? <rs>