Problem z IE8

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Wed, 06 Feb 2013 13:18:37 +0100

Witam
Od pewnego czasu wyświetla się komunikat z IE8 "Ta strona uzyskuje
dostęp do informacji, które nie są pod jej kontrolą. Stanowi to
zagrożenie bezpieczeństwa. Czy chcesz kontynuować?"

Kiedyś się tego pozbyłem instalując/odinstalowując poprawkę od Net40,
ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć która to była.
Upgrade IE nie wchodzi w grę bo to Win2k3.

I jeszcze jedno drobne pytanie, jak zmienić mapowanie klawiatury w win7
- niestety mój laptop niema podstawowego dla programisty klawisza, jakim
jest Pause/break, a nie bardzo mi się uśmiecha killowanie za każdym
razem kompilatora jak się coś zapętli.

PM