Re: W XP, HDD klon i login

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 05 Feb 2013 22:29:28 +0100

U¿ytkownik Michal Kawecki napisa³:
> Dnia Tue, 05 Feb 2013 12:13:43 +0100, Mr. Misio napisa³(a):

> Nie wiem czy ka¿dy soft, ale nieraz ju¿ widzia³em takie sytuacje. Poza
> tym w sumie nie jest wa¿ne, z jakiego powodu siê to dzieje, istotne jest
> to, ¿eby umieæ sobie poradziæ bez potrzeby ponownego klonowania dysku
> "innym programem". Bez urazy, ale za ka¿dym razem, jak widzê rady typu
> "to zmieñ program i sklonuj ponownie", to mi rêce opadaj± i nie tylko
> :-).

No popatrz, a jak ostatnio klonowalem system platnym softem, to system
nie wstal, a jak sklonowalem potem ponownie aiomeiem to system wstal.

w niektorych konfiguracjach jeden soft sobie radzi, inny czasem nie radzi,

ten platny co mialem, mial byc lepsiejszy

juz mozesz podniesc opadniete "rence"

bo kazdy tutaj jest tylko czlowiekiem i daje rady patrzac przez prysmat
tego, co mu sie przydazylo i jak jaki problem rozwiazal.