Re: [ot] info o włączonym CapsLocku

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 5 Feb 2013 13:05:10 +0100

artiun in news:510fa521$0$1211$65785112_at_news.neostrada.pl
> http://artiun.cba.pl/net/CLKeyState.zip
> Przeczytaj !Info.txt.
> Ikonki zamień/popraw na takie jakie chcesz (specjalnie są na zewnątrz
> .exe, .au3)
> To tylko w ramach ćwiczenia, (czy nie zapomniałem co i jak w AutoIt,
> głównie chodzi o składnię :) wszędzie chciałem dawać {} i ;).

dziala super, bogzaplac :)
mam wiec przed nosem napis info o c.locku wlaczonym i do tego kątem oka w
tray czerwona ikone (ikony zmienilem: zamiast zielonej dalem o kolorze
prawie ident. jak kolor belki, wiec w zasadzie nie widze programu, gdy nie
musze i o to mi chodzi, a kolko czerwone zamienilem na gigantyczny czerwony
kwadrat, wlaczony c.lock wyje :)

Program w przeciwienstwie do iKeyWorks nie "zatyka" sie, poki co
przetestowany przy max ilosci aplikacji otwartych, przebija sie zmiana
kolorow bez problemmu.

btw:
_makeExe.cmd
CLKeyState.au3

1.
chyba zle kombinuje, bo podejrzewalem, ze odpalenie *.cmd w towarzystwie
skryptu CLKeyState.au3 (ten sam katalog) powinno dac CLKeyState.EXE, ale nie
daje...
Czego nie wiem? Brak u mnie srodowiska programowania - oprogramowania do
AutoIt? zeby to "sie" wykonalo w ten sposob?
Takze wiersz polecen w cmd: >_makeExe.cmd CLKeyState.au3 nie daje efektu.
pewnie jakiejs proscizny nie wiem.

2.
owe 10ms jest w skrypcie tutaj: Sleep( 10 )?