Re: W XP, HDD klon i login

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 22:32:34 -0500

On Tue, 05 Feb 2013 01:02:08 +0100, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:

>eee tam, juz zapewne zdazyl sklonowac dyski i jak znow nie podpial ich
>rownoczesnie to mu wsio dziala ;)

a skad sie urodzil ten pomysl, ze je podpialem rownoczesnie, co? ktos
rzucil o to pytanie, potem zaczal fantazjowac, no i juz teoria
spiskowa gotowa. wszystko hula.
nie wiem co tu ma do rzeczy zerowanie sygnatury, skoro sprawa
rozbijala sie o _logowanie_ do systemu. <rs>