Re: W XP, HDD klon i login

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 22:28:06 +0100

W dniu 2013-02-04 20:35, rs pisze:
> ktos wie co to za czort i jak zmusic sytem na nowym dysku do zeby
> zaakceptowal login? <rs>

Odpaliłeś system przy podłączonych do kompa tych dwóch dyskach?
Znaczy obie kopie mają ten sam podpis dysku. A nie powinny.
Ech najpierw czytać i uczyć się na błędach innych.
Dokładnie tak wywaliłem win2k swego czasu. Nie zgłębiałem dokładnie
tematu bo produkcja w firmie stanęła :-) Fachowiec szybko naprawił i
zarobił. :-)

PS. NortonGhost domyślnie proponuje powrót do oryginalnego podpisu
dysku. Wie co robi :-)