Re: W XP, HDD klon i login

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 14:58:02 -0500

On Mon, 04 Feb 2013 20:47:37 +0100, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:

>Znaczy "wszystko sie pieknie sklonowalo" jednak nie do konca.
>
>Na szybko (bo nocka, to pojdziesz spac, a samo sie zrobi) - sklonuj dysk
>czyms innym. Bez zmiany rozmiaru. Np. AIOMEjem.

dzieki. tak tez pomyslalem i juz kotluje sie clonezilla. kurde, nigdy
czegos takiego nie mialem, a uzywalem HDDClone od kiedy pamietam.

>Z doswiadczenia wiem, ze moze wyjsc szybciej niz walka w tym momencie.
>Zwlaszcza, ze nie napisales, czy tak sie dzieje, bo "system nie zostal
>aktywowany przez ostatnie 30 dni".

nie wiem o czym mowisz, ale to stara maszyna DELL'a i jesli jakas
aktywacja systemu byla, to ja jakies dinozaury juz dawno zrobily. <rs>