Re: Poszukuję programu który spełni rolę diody HDD

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 16:20:18 +0100

W dniu 2013-02-04 15:43, z pisze:
> Jako że mój laptop dell studio nie posiada diody dysku twardego poszukuję
> programowej informacji na pasku zadań czy dysk "rzeźbi" czy nie. Istnieje
> coś takiego? Win764.

Przecież go nie wyjmujesz w trakcie pracy. Po co Ci to. A jeśli już, to jest
taki Process Explorer z sysinternals, graficznie w okienku pokaże jaka jest
praca IO - z wyszczególnieniem na programy.
Ja tam nie wiem, ale na migania już nie zwracam uwagi, wolę ustawić alarm
dźwiękowy na jakąś wartość :)
No chyba, że takie gówienko (CapsLock) przyklejone do kursora - jakie chciał
Remek - ale dla mnie to upierdliwość, a nie udogodnienie :)

--
Artur
16:15