Re: [ot] info o włączonym CapsLocku

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 14:26:59 +0100

> Jest realizowany przez OE PowerTool.
W narzędziach sysinternals widzę coś takiego co info o uptime podaje
(walnęli babola, i działa na eng nie na pol - rejestr), chodzi mi o podobne,
podające z dziennika zdarzeń - ostanie uruchomienia i wyłączenia (z tego co
to rejestrowanie trzyma). Nie GUI, z linii komend. Znasz coś takiego? Mogę
się bawić w WMI, ale leń jestem. :)

--
Artur
14:23